Klacht Allekabels.nl: Connector van accupack afgebroken uit het niets

Alecto dvc-1000 rommel

Aantal dagen geleden de alecto dvc-1000 besteld veel problemen met aansluiten wat uiteindelijk nog niet is gelukt fijn ik de alecto dvc-25 erbij aangeschaft probeer alles werkende te krijgen tot het aansluit stekkertje van de accu zonder enige reden ineens los schiet top spul dat alecto kan nu dus nog eens een losse accupack gaan bestellen anders heb ik helemaal niets aan heel de bende dat gaat hem.dus niet worden ik wil mijn geld terug of een passende oplossing ben hier niet blij mee

Mijn geld terug of een andere passende oplossing graag

Allekabels.nl
    Beste M. Geurts,

Jammer dat u niet eerder contact heeft opgenomen, dan hadden wij het probleem al eerder kunnen oppakken. Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem.

Het Allekabels team
    Allekabels.nl
    Beste M. Geurts,

Wij hebben inmiddels contact gehad om de kwestie te bespreken, na het contact hebben wij een nieuw accupack naar u opgestuurd. Op de bevestiging van de verzending heeft u aangegeven: "Hartelijk bedankt voor de goede afhandeling". Wij rekenen erop dat hiermee de kwestie naar tevredenheid is opgelost.

Het Allekabels team