Opgelost door Allekabels.nl: Kapotte kabel binnen gekregen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332766
Gebruiker
Jessevangog
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn kabels binnen gekregen. Nu wilde ik mijn kabel uittestten en nu ben ik erachter gekomen dat mijn kabel niet werkt. Ik heb hun ongeveer een week geleden een mail gestuurd maar nooit antwoord gekregen. Dus daarom probeer ik het via hier.

De oplossing

Ik zou graag een vervangend product ontvangen of mijn geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    Allekabels.nl
    Datum
    Beste J. van Gog,

    Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem.

    Met vriendelijke groet,

    Het Allekabels team
  2. Auteur
    Jessevangog
    Datum
    Fijn dat jullie willen helpen! Wat is het ticket systeem en waar kan ik dat vinden?
  3. Auteur
    Jessevangog
    Datum
    Ow ik heb het al gevonden bedankt!
  4. Auteur
    Jessevangog
    Datum
    Het is opgelost. Ik heb mijn aankoopbedrag terug gekregen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jessevangog
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy