Opgelost door Allekabels.nl: retourkosten zelf na advies iets te bestellen en uit te proberen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 330929
Gebruiker
zelda
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Overlegd aan de telefoon over een kabelaansluiting. Advies was dat ik het product gewoon kon bestellen en uitproberen, ik kon het altijd nog terug sturen echter....dat moet je zelf betalen en dat werd er niet bij gezegd. Wat een slechte service, ik wil dit niet accepteren...

De oplossing

Retourkosten vergoeden

2 reacties

  1. Auteur
    Allekabels.nl
    Datum
    Beste M. Vogelzang,

    Bedankt voor uw melding.

    Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor gaan wij u een bericht sturen via ons ticket systeem.

    Met vriendelijke groet,

    Het Allekabels team
  2. Auteur
    zelda
    Datum
    Prima opgelost
    Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zelda
Datum
Uiteindelijke oplossing Goede uitleg en de retourkosten worden terugbetaald en ze gaan het beter aangeven bij de klanten!
Status
opgelost
Beoordeling
happy