Opgelost door Allekabels.nl: Ze komen niet tegemoet voor de schade

content Opgelost
Gebruiker1537702653

Had ik daar een lichtslang gekocht
Maar die stond in de brand met als gevolg schroei schade aan mijn party tent maar je moet het maar zelf uitzoeken
Maar ik zit wel met een zwarte schroei plek
Ze willen niet voor de schade optreden
Hoort dat zoo.?

De schade vergoeden heb ik recht op als klant
Doe mij eventueel een andere party tent
Die schroei plek is niet om aan te zien

Beste J. Gerritsen,

Wij hebben reeds contact gehad over deze kwestie.

Het aankoopbedrag van de lichtslang is aan u gecrediteerd, voor de schadeclaim heeft de leverancier aangegeven de lichtslang retour te willen ontvangen voor onderzoek. Wij hebben u al meerdere malen verzocht de lichtslang op te sturen, helaas heeft u dat tot op heden nog niet gedaan.

Zodra wij de lichtslang hebben ontvangen, kan het onderzoek gestart worden en uw schadeclaim in behandeling genomen worden.

Wij willen u dan ook met klem vragen om de lichtslang op te sturen naar het opgegeven adres, zodat deze kwestie afgehandeld kan worden.

Gebruiker1537702653
    Stuur je het op hoor je niks wat een raar bedrijf

Bedankt voor uw geduld.

Wij hebben zojuist contact gehad met de leverancier, wij verwachten in de loop van volgende week uitsluitsel te krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gebruiker1537702653
    Ik verwacht zeker een schade vergoeding
    Die schroei plek op mijn party tent accepteer ik niet
    Dus kom maar over de brug met eventueel de kosten die mij de party tent hebben gekost
    En dat zit zo rond de 150€
    Beste J. Gerritsen,

Wij hebben u per mail en telefonisch benaderd om de kwestie af te handelen. Helaas krijgen wij van u geen reactie, vriendelijk doch dringend willen wij u verzoeken te reageren op onze e-mail zodat de kwestie afgehandeld kan worden.

Gebruiker1537702653
Uiteindelijke oplossing Als het goed is krijg ik dat deel met de post toegestuurd Maar voor de rest nog niks meer van gehoord Beetje vreemd .