Wij vinden dat Allematrassen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Allematrassen.nl: Matras besteld eind december 2011 en betaald. Tot op heden niets geleverd.
Details
Klacht
Meerdere malen contact gezocht met allematrassen.nl. Als je ze bereikt (0655994323) of via de mail, dan beloven ze steeds dat de matras 'binnenkort' bezorgd zal worden. Zelfs is één keer een afspraak gemaakt voor de bezorging, maar die is nooit nagekomen. Er zijn heel veel benadeelden, want de matrassen zijn meestal gekocht via Groupon. Momenteel reageert allematrassen.nl nergens meer op. Niet op telefoontjes, niet op e-mails. Het transportbedrijf "Vrolijk" dat zij op hun site noemen is ook niet te vinden. Op de site staat nu al maanden de melding dat de matrassen binnen 3 weken bezorgd zullen worden.Gewenste oplossing
Geld terug (levering geloof ik niet meer in).Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.