Wij vinden dat Allematrassen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Allematrassen.nl: verkeerd geleverd matras
Details
Klacht
Via Groupon hebben wij 2 stuks ’7-zone NASA/Visco traagschuim pocketveringmatrassen’ gekocht. Deze werden 18 februari geleverd.Wij kwamen er achter dat het twee verschillende matrassen betrof. De een met harde, de andere met zachtere (echte traagschuim)toplaag.
Na ca. 6 weken en ca. 8 mailtjes en diverse telefoontjes die nooit werden beantwoord, kregen wij bericht van u dat het matras omgeruild zou worden.
Een maand later werd het matras na veel trubbels omgeruild, maar dit bleek de verkeerde (harde) versie te zijn.
Nu 1 september wachten wij nog steeds op het goede matras.
Bellen heeft geen zin, e-mails worden nooit beantwoord.
Wij hebben 2 aangetekende brieven gestuurd naar de adressen welke op de website staan vermeld. Beide brieven zijn als onbestelbaar teruggekomen.
Ook hebben we een paar maal Groupon benaderd hierover, tot nu toe nooit geen reactie meer gehad. Ons punt is dat wij ons als ‘oud-vuil’ voelen behandeld!!! Wij krijgen nooit ook maar enige reactie !!
Gewenste oplossing
Wij denken nu te begrijpen dat de “7-zone NASA/Visco traagschuim pocketveringmatrassen†standaard met de hardere toplaag worden geleverd. Maar dit weet ik niet zeker, omdat wij nooit antwoord kregen. Maar wij willen beslist het hardere matras omruilen voor de zachtere versie (met wit/gele) toplaag. Ik ben zelfs genegen het zelf op te komen halen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.