Opgelost door Allenvoor1: Allenvoor1 accepteert geen opzegging

Liesbeth

Vorige week contact gehad met Allenvoor1. In eerste instantie akkoord gegaan tegen de tijd dat ons contract afloopt een offerte van hen te ontvangen, maar naderhand ons toch bedacht omdat het systeem ons niet aanstaat. Mis je de mail met de offerte en reageer je niet, dan heb je het aanbod geaccepteerd. En die manier staat ons niet aan.
Telefonisch gevraagd of wij uitgeschreven konden worden en na aandringen kon dit. Gevraagd om een bevestiging hiervan per mail (ivm bewijs), maar ook na nog 2x mailen niets ontvangen. IK WIL BEWIJS VAN UITSCHRIJVING!!!

Ik wil een bewijs op schrift dat wij niet meer aangesloten zijn bij Allenvoor1

Allenvoor1
    Geachte mevrouw Nieuwendijk,

Hierbij bevestigen wij uw reactie waarbij u aangeeft dat u uitgeschreven wilt worden uit het allenvoor1 collectief.

U bent op 25 februari hiervoor benaderd en op 26 februari hiervoor uitgeschreven. De bevestiging mail hiervan is verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres almere@jave.nl.

Het kan zijn dat de mail in uw spammail terecht is gekomen, op 3 maart versturen wij u de mail opnieuw, zodat u bewijs heeft van uw uitschrijving.

Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Het allenvoor1 team.
    Liesbeth
    Mail nu ontvangen, bedankt.
    Liesbeth
    Mail met bevestiging van uitschrijving ontvangen.

Liesbeth

Ook een klacht indienen over Allenvoor1?