Klacht Allenvoor1: irritant veel gebeld door dit bedrijf terwijl mijn nummer in het bel me niet register staat geregistreerd.

RoRu

Allenvoor1 heeft mij vele malen gebeld. Mijn nummer staat in het bel me niet register. dat wordt ook door allenvoor1 erkend.
Ik ben door de agressieve en irritante verkoper gekwetst en heb daar een heel vervelend gevoel aan over gehouden. Ik zou daar graag genoegdoening voor willen.
Ik heb de verkoper er meerdere malen op gewezen dat mijn nummer in het bel me niet register staat vermeld. Dat werd pas bij het laatste gesprek erkend.
Maar ik ben daarmee niet tevreden, dit kan zo echt niet en dit bedrijf moet daarvoor mijn schade vergoeden.

Een goede schadevergoeding om mijn emotionele schade en fysieke schade te compenseren. Ik ben hartpatiënt en heb me heel erg druk gemaakt dat ik maar niet van die club afkom terwijl mijn nummer is geblokkeerd bij bel me niet.

Allenvoor1
    Geachte heer Rutjes,

Bedankt voor uw reactie. Wij begrijpen dat u meerdere malen gebeld bent door onze organisatie en dat u dit als storend heeft ervaren. Wij willen daarvoor onze welgemeende excuses aanbieden.

Naar aanleiding van uw reactie hebben wij het 1 en ander uitgezocht. De gegevens die wij genoteerd hebben staan , staan op Rob Rutjes B.V. en zodoende bent u door ons bent benaderd. Het is namelijk zo dat B.V's en N.V's zich niet kunnen laten inschrijven in het Bel- me -niet Register. Het kan zijn dat u prive ingeschreven staat in het Bel-me-niet-Register. Wij hebben u desalniettemin zakelijk benaderd.

Wij beseffen dat u onze benadering niet op prijs stelt en hebben daarom al uw gegevens uit onze bestanden verwijderd.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het Allenvoor1 team

Ook een klacht indienen over Allenvoor1?