Opgelost door Allenvoor1: Onmogelijk afmelden energiecollectief

E de Vries

Ik heb van allenvoor1 een telefoontje gehad waarbij mij werd uitgelegd dat ik mee kon doen aan een energie collectief onderhandeling. Ik zou nergens aan vast zitten, en zelk kunnen kiezen of ik het aanbod accepteer.

Nu blijkt dus, dat allenvoor1 het omdraait: ik heb dit contract TENZIJ ik mij afmeldt. Ik wil dat allenvoor1 nooit meer voor mij onderhandelt en wil ze hiervoor zeker niet machtigen.

Als je ze opbelt, echter, kun je gerust 45 minuten aan de telefoon zitten - maar je wordt nooit geholpen.

Ik wil dat allenvoor1 mij afmeldt voor het aanbod, en nooit meer voor mij onderhandelt.

Dit wil ik ook bevestigd hebben in hun correspondentie.

Allenvoor1
    Geachte heer de Vries,Op de datum dat u deze klacht heeft geplaatst hebben wij de machtiging ingetrokken. Dit hebben wij ook per email aan u bevestigd. Wij gaan er bij deze vanuit voldaan te hebben aan de gewenste oplossing.Met vriendelijke groet,
    Het Allenvoor1 team.
    E de Vries
    Deze klacht is uiteindelijk goed afgehandeld - de bereikbaarheid was echt slecht, maar de uiteindelijke behulpzaamheid nog wel goed.Echter, ze hebben mijn aanmelding bij het collectief niet afgezegd. Superslecht. Vervolgens heb ik dit met die partij opgenomen, maar ook zij hebben - ondanks mijn nadrukkelijke afmelding - precies hetzelfde gedaan, gewoon doorzetten.Mag ik daaaar weer achteraan. Nogmaals, afgehandeld - maar niet passend gehandeld.

E de Vries

Ook een klacht indienen over Allenvoor1?