Opgelost door Allenvoor1: uitschrijven allenvoor1

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 175539
Gebruiker
Jan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste mensen, zojuist per telefoon laten inschrijven voor collectief energie allen voor 1, maar wil dit eigenlijk niet. als je belt zit je in de wacht terwijl er maar 1 klant voor je is.
graag wil ik dus worden uitgeschreven,

Vriendelijke groeten,
Jan den Hoed

De oplossing

uit worden geschreven bij allenvoor1

2 reacties

  1. Auteur
    Allenvoor1
    Datum
    Geachte heer Willemsen,

    Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw reactie betreffende de opzegging van het energie collectief. Wij begrijpen dat u ons telefonisch niet kon bereiken, dit zou te maken kunnen hebben met drukte op de telefoon lijn, ons welgemeende excuus hiervoor.

    Wij hebben u deelname op 6-7-2016 beëindigd en dit tevens bevestigd op het opgegeven e-mailadres.

    Wij hopen u met bovenstaande maatregeling voldoende geïnformeerd te hebben. En nogmaals excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Het allenvoor1 team.
  2. Auteur
    Jan
    Datum
    allenvoor1 heeft per mail gereageerd dat ik ben uitgeschreven

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Allenvoor1?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen