Klacht allergie-alert.nl: Wij hebben bij dit bedrijf op 2-4-2012 spullen besteld. De kosten moesten vooraf worden betaald. Echter geen levering.

Klachtnummer
# 2425
Gebruiker
E. van Alphen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben bij Medisch-ID/ Allergie-Alert op 2 april 2012 stickermateriaal besteld en vooraf betaald, € 17,90.

Het is 26 mei 2012 en wij wachten al enige weken op levering. Het bedrijf komt telkens met verontschuldigingen en excuses. In overleg met uw bond hebben wij het bedrijf via een e-mail in gebreke gesteld. Ze geven op 21 mei aan, dat het bedrag is geretourneerd op onze bankrekening. Echter, vandaag (26-5) nog steeds geen bedrag retour. Wij hebben schrijftelijk aangegeven, dat het bedrijf uiterlijk 31 mei a.s. deze kwestie moet afwikkelen.

Wij zijn van mening, dat wij het bedrijf voldoende in de gelegenheid hebben gesteld om levering na te komen.

Volgens ons een echt voorbeeld voor de rubriek "Stekeligheden" van uw maandblad! In dit kader hieronder de gegevens van het betreffende bedrijf:

Medisch-ID/ Allergie-Alert
Boomblauwtje 150
7323 VR Apeldoorn
T: 06-1520 54 80
E.: info@allergie-alert
W: www.allergie-alert.nl

Bij voorbaat dank voor uw acties etc.

Gewenste oplossing

Terugstorten productkosten ad. € 17,90

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat allergie-alert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over allergie-alert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen