Opgelost door Alles4noppes.nl: "Alles4noppes" heeft 2 van de 3 bestelde en betaalde artikelen niet geleverd.

angry Opgelost
J.H.R. Paulus

Ik had 3 artikelen besteld bij Alles4noppes; ook met betalingsbewijzen.
Ik heb 1 artikel ontvangen en de andere 2 niet ontvangen. Alle betalingen zijn gedaan op 5-4-2017.
Het artikel, dat niet voor niks was, werd wel geleverd in enveloppe-post.
De twee niet geleverde artikelen (tot nu toe) betreffen een horloge en een combinatie van armband oorbellen o.i.d.
Met geduld gewacht, omdat de levertijd tussen de 10-15 werkdagen is, maar begin nu sterk te twijfelen aan het bedrijf.
Zouden ze dit nog oplossen?

Levering van de betaalde artikelen in goede staat of directe terugstorting geld.

Alles4noppes
    Beste John

Alle artikelen zijn afzonderlijk van elkaar verzonden.
    U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor verdere afwikkeling.

J.H.R. Paulus
Na telefonisch contact op wo.dag 26-04 zouden de artikelen opnieuw worden verstuurd. Op mijn vraag: opnieuw? werd geen antwoord gegeven. Nu worden mijn artikelen dodag of vrijdag opnieuw aangeboden{?} voor verzending en kan ik ze dinsdag verwachten. Opnieuw betekent voor mij dat ze dus al een eerste keer aangeboden zijn voor verzending en dus niet op mijn adres zijn geleverd en dus opnieuw= voor de 2e keer worden aangeboden tot verzending. M.i. een beetje veel slechte logistiek! En verder ook geen excuses o.i.d. Maar ja, ik wacht maar weer af tot en met volgende week dinsdag of woensdag.

Ook een klacht indienen over Alles4noppes.nl?