Klacht Allesmarine.nl: Geld niet terug na het retourneren van een product bij Allesmarine.nl

Klachtnummer
# 290521
Gebruiker
Fred1980
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na aankoop van een product bij Allesmarine.nl wil ik van de koop afzien en het retourneren. Nadat ik aan alle wettelijke en Allesmarine.nl voorwaarden heb voldaan om te mogen retourneren weigert het bedrijf mij mijn geld terug te geven. Er is email contact maar van Allesmarine.nl komen er alleen maar suggesties hoe ik het product toch kan gebruiken. Dit is niet aan het bedrijf om dat te bepalen
Helaas krijg ik maar geen antwoord op de vraag waarom ze weigeren mijn aankoopbedrag terug te storten. Ik verwacht alleen maar dat een internetwinkel zich houdt aan de regels voor het kopen op afstand.
Allesmarine.nl is niet aangesloten bij een brancheorganisatie of een overkoepelend orgaan dus bemiddeling is niet mogelijk.

De oplossing

Retour van aankoopbedrag

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Allesmarine.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen