Klacht Allesvoorbbq.nl: Een aanbieding voor een bbq moet worden geleverd tegen de aangeboden prijs.

martdidit

Op Marktplaats is eergisteren een advertentie geplaatst voor een Weber Go Anywhere. In de advertentie werd een prijs van € 69,- aangegeven, maar toen ik op het linkje in de advertentie klikte met www.allesvoorbbq.nl/maak-uw-deal bleek de prijs te zijn wat met beloofde, want op de website stond ineens € 90,00. Ik nam aan dat ik de bbq bij contact met dit bedrijf zou krijgen voor het aangeboden bedrag van € 69,00 en dat de website nog niet was aangepast.

Ik heb contact via chat en telefoon gezocht en kreeg uiteindelijk als antwoord "Pech Gehad". De advertentie was geplaatst in de Admarkt (dus als reclame voor de webwinkel) en mag volgens mij worden gezien als een normale, juiste aanbieding.

Uiteraard heb ik het chatbericht en de advertentie opgeslagen en heb ik per e-mail laten weten dat ik de advertentie gehonoreerd wil zien.
Er is geen schriftelijke reactie door allesvoorbbq.nl gegeven en heb ik ze vanochtend nogmaals dringend verzocht reactie en de aanbieding gestand te doen.

Graag neem ik de bbq af voor het aangeboden bedrag van € 69,00 en is het probleem opgelost.

Wij vinden dat Allesvoorbbq.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Allesvoorbbq.nl?