Klacht Allesvoorbbq.nl: Er is geen contact mogelijk

G. Goullet

Er is bij de levering van mijn Boretti bbq-set een kapotte schroef meegeleverd. Hierover heb ik een mail gestuurd. Als reactie een verzoek gehad om een foto te sturen. Dit heb ik gedaan. Sindsdien is het een week stil. Heb telefonisch contact opgenomen. Op hun site staat dat er direct contact is. Maar ik heb diverse keren op diverse dagen gebeld en niemand neemt op. Ik heb meerdere mails gestuurd. Geprobeerd via de chat mijn klacht voor te leggen maar daar kunnen ze je niet helpen. Via facebook heb ik een bericht achter gelaten. Ik ben nu radeloos. Het gaat maar om één simpele schroef, maar ze reageren niet. Ben bang dat er bij een garantiegeval in de toekomst contact ook niet mogelijk is.

Contact opnemen met mij. Ik kan het product nog retourneren maar dan moet ik hem helemaal uit elkaar halen.

Wij vinden dat Allesvoorbbq.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Allesvoorbbq.nl?