Klacht Allesvoorderacefiets.nl: nieuwe racefiets en dure zadel gekocht geen service €185 verloren.

Sammy

Een flinke tijd geleden heb ik een nieuwe racefiets gekocht bij van Rossem. Na een fietstocht van 30min begon ik mijn geslachtsdelen niet meer te voelen.Dus heb ik gevraagd of er een oplossing was? Antwoord was een dure zadel van €185. Nadat deze geplaatst is en ik 30min had gefietst bleef de pijn en doof gevoel aanhouden. Nu fiets ik niet meer en staat de nieuwe fiets inc zadel al ruim 1jr stil ik heb er amper op gefietst. Ik heb niet eerder openlijk geklaagd omdat ik niet beter wist! Men verteld mij dat een gebruikte zadel niet terug genomen kon worden. Maar Overal blijkt het tegendeel waar te zijn. Zoals "rosiir.com" waar je een zadel kunt bestellen en indien deze niet bevalt retour mag zenden. Of "ismzadel.nl" zelfde verhaal.. Maar ik heb niet alleen een zadel gekocht en ben niet een nieuwe klant. Ik doe al mijn onderhoud bij van Rossem / allesvoorderacefiets.nl en koop mijn kleding daar , dure artikelen zoals een pomp voor €100. Maar ik krijg geen service wat dit betreft.

Ik zou graag mijn geld terug zien, zodat ik een zadel kan kopen dat wel bevalt en er niet voor zorgt dat ik na 30min mijn geslachtsdelen niet meer voel. Zoals ik heer van Rossem reeds vertelde heb ik ook pijn op mijn gewone stadsfiets. Ondanks dit was zijn advies de dure "Selle Italia SLR Superflow" van €185. Als ik met andere praat krijg ik heel wat anders te horen. Namelijk dat ik misschien een hele andere kant op moet en niet een zadel kopen met een klassieke vorm maar juist kijken naar andere oplossingen zoals SQ-lab of een ISM zadel. Gezien ik letterlijk honderden € heb uitgegeven bij heer van Rossem over de gehele periode als vaste klant , lijkt het mij vanzelfsprekend dat ik dezelfde service ontvang dat ik elders ook krijg als nieuwe klant.
Daarom nogmaals het verzoek klant vriendelijke te zijn en mij mijn gelden retour te geven zodat ik iets kan kopen dat mij weer op de fiets helpt.

Allesvoorderacefiets.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Sammy
    Ik hoop oprecht er uit te kunnen komen met "ALLESVOORDERACEFIETS.NL" ik kom er al jaren en heb koop daar alles van fietspompen van €100 en handpompjes van €60 en servicebeurten voor mijn racefiets dat ik daar heb gekocht..Kleding noem maar op. Ik vond het idee van een Fiets met zijn naam er op erg leuk positieve reclame dacht ik. Daarom betreur ik de huidige stand van zaken. Ik had verwacht behoorlijk wat credits te hebben opgebouwd als goede amicale klant.?
    Sammy
    Ik heb zonet een reactie ontvangen van een ander winkel waar ik nog nooit zaken mee heb gedaan ( rosiir.com ) Dit schijnt de importeur te zijn van ISM zadels. Zijn verbazing omtrent AllesVoorDeRaceFiets.nl was behoorlijk. Bij hem kon ik een nieuwe zadel kopen op mijn gemak uitproberen en we zouden samen net zolang door zoeken totdat de pijn weg was. Verbazingwekkend contrast . Maar goed wie weet kan ik weer net zo positief zijn over van Rossem in Wateringen.
    Sammy
    Blijkbaar hebben een aantal personen van mijn klacht gehoord en is dit een eigen leven gaan lijden. Ik wil iedereen bedanken die mij via mail en tel heeft bericht. Schijnbaar is er het een en ander aan de hand op Facebook of zo? Ik werd benaderd door een aantal potentiële klanten via via heeft men mij weten te bereiken..
    Aan alle mensen die mij hebben bericht (ziekenhuis / defensie) dank voor u hulp. Ik heb mail contact met Allesvoorderacefiets hopelijk kunnen we er samen uitkomen.

Ook een klacht indienen over ?