Klacht Allesvooruwschip.nl: 21-07-2016 klampriemen besteld en betaald, niet ontvangen

sijtskedevreeze

Op 21-06-2016 hebben wij klampriemen besteld voor onze roeiboot, en deze via Ideal betaald, echter tot op heden niet ontvangen. Op 28-07-2016 gevraagd waneer de levering plaats zou vinden, aangezien via Postnl bezorgd zou worden, daar was voor betaald. Op die mail kregen wij het volgende antwoord: "Het is lastig in te schatten wanneer we deze riemen kunnen leveren. Moeten namelijk met eigen vervoer. Post kan maximaal 170cm lengte. Of lengte transport met bodedienst ( ca. € 80,00)". Dus geen levering via PostNL. Daarna heeft mijn man telefonisch contact gezocht en gevraagd of we de riemen ook zelf konden ophalen. Daar zouden wij nog bericht op krijgen. Tot op heden niet gehad. Begin september via een app nogmaals contact gezocht. Ook geen antwoord gehad. En dat is de grootste ergernis, geen reacties meer krijgen!

Geld terug. Het liefst zouden wij de klampriemen hebben, maar als dat niet lukt, dan het geld maar terug, kunnen we andere oplossingen zoeken. Nu kunnen we ook niets. ( Bij een roeiboot is het wel erg prettig om roeiriemen te hebben. van de vorige is 1 gebroken en met 1 riem roeit het zeer beroerd!)

Wij vinden dat Allesvooruwschip.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!