Klacht Allezwonen: Bankstel niet geleverd, 50% aanbetaling gemaakt

Klachtnummer
# 193962
Gebruiker
Bezorgde consument
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 augustus heb ik een hoekbank bij Allez wonen besteld. De afgesproken levertijd was 8 - 12 weken. Imiddels zijn we al bijna 14 weken verder. Na week 8 heb ik bij Allez geinformeerd naar de leverdatum en toen is me verteld dat de bank in week 41 geleverd zou worden. Na week 41 heb ik een aantal keer contact gezocht met Allez per email, maar zonder gehoor. Ondertussen blijkt de telefoonummer opgeheven te zijn en emails worden niet beantwoord. Ik zie dat er de afgelopen dagen meerdere klachten over Allez worden gepost op klachtencompas en ook ik ga nu juridische stappen ondernemen.

De oplossing

Ik wil dat de bank binnen een zeer korte termijn geleverd wordt of ik wil mijn geld terug (50% aanbetaling).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Allezwonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Allezwonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen