Klacht Allezwonen: Levering bankstel Spakenburg

Klachtnummer
# 188709
Gebruiker
Errol
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 18 juni 2016 Spakenburg bankstel besteld en een aanbetaling gedaan. Levertijd week 32. Week 32 per mail contact opgenomen en antwoord mogen ontvangen dat deze begin september binnen zou komen en dan zou deze uitgeleverd worden. Na verloop telefonisch contact opgenomen wanneer de bank geleverd zou worden en toen te horen gekregen dat de medewerker mij onjuist had geinformeerd en dat de bank in week 40 geleverd zou worden. Hmmm merkwaardig maar men kan fouten maken toch? Week 40 reeds aangebroken en nu maar weer telefonisch contact opgenomen echter men is telefonisch niet te bereiken. Men is alleen per mail te bereiken en dit laatste klopt alleen er wordt niet op gereageerd.
Het verlenen van service naar de klant toe staat op een bijzonder laag pitje.

De oplossing

Duidelijke en openlijke en eerlijke communicatie naar klanten toe en vooral nakomen van afspraken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Allezwonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Allezwonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen