Klacht Allezwonen: Ondeugdelijk product

Nathascha

Wij hebben in Augustus 2015 een longchair gekocht met losse kussens. Deze werd al te laat geleverd en met de verkeerde kussens... Dit is geaccepteerd omdat er anders weer op tuinstoelen gezeten moest worden. Na nog geen drie weken ontstonden er op de stof bobbeltjes en een dun wordende naad. ( te kort gestikt) . Deze klacht is direct telefonisch gemeld. Er zou zsm contact opgenomen worden. Niet dus... Er is na enige tijd een mail met de klacht inclusief foto's naar Allez wonen verzonden. Daar is nooit een reactie opgekomen. Na enkele geduldige weken is er opnieuw een mail verzonden met een nadrukkelijke vraag om binnen één week te reageren . Er werd dezelfde dag nog telefonisch contact opgenomen dat er zsm een onderzoek zou worden ingesteld. Dit is na weer een mail inderdaad gebeurt. Er kwam een bezorger die eventjes kwam kijken en heeft enige foto's genomen. Er zou nu echt wat ondernomen worden. Niet dus! We zijn inmiddels bijna 1 jaar en meerdere mails verder .Niets gebeurt.....

Kosteloos opnieuw met een andere zelf uitgekozen stof opnieuw stofferen . En zolang de longchair in reparatie is een leenbank, zodat er niet weer enige weken op tuinstoelen of op de grond gezeten moet worden. Indien dit niet mogelijk is het volledige aankoopbedrag terug.

Wij vinden dat Allezwonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Allezwonen?