Klacht Allezwonen: Onjuiste bestelling en weigering retourbetaling

Klachtnummer
# 189143
Gebruiker
Leijsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 01-06-2016 bestelden wij een hoekbank bij Allez Wonen in Leiderdorp en moesten 50%(!) aanbetalen .Dit hebben we (helaas) gedaan. Na een veel langere (16 weken) dan afgesproken levertijd (10-12 weken) en herhaaldelijke telefoontjes naar Leiderdorp werd een bank afgeleverd die niet aan onze bestelling voldeed. De eigenaar, dhr. R. Linders, beloofde de fout op te sporen. Hij nam echter geen contact meer op. Daarom reden wij naar Leiderdorp, alwaar wij een leeg pand aantroffen. Toen we de eigenaar tenslotte in het distributiepand in Alphen aan de Rijn troffen, stelde hij ons voor de aanbetaling afgelopen maandag 03-10-2016 terug te storten. Dit is helaas nog steeds niet gebeurd. Ook kunnen wij hem telefonisch niet (meer) bereiken, vanwege de zogenaamde 'verhuizing'. Op email reageert hij niet. Het is nu 07-10-2016 en het distributiepand in Alphen aan den Rijn staat inmiddels te koop. Conclusie: deze meneer is een ordinaire oplichter. Wij hebben inmiddels aangifte tegen hem gedaan.

De oplossing

Wij willen dat meneer Linders de aanbetaling van het niet geleverde product terugstort op onze rekening. Hij heeft hiervoor immers zijn handtekening gezet. Daarna willen wij nooit meer zaken doen met deze figuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Allezwonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Allezwonen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen