Opgelost door Allfree BV: Allfree levert wanprestatie
Details
Klacht
De samenwerking tussen Allfree en ons bedrijf is helaas een complete teleurstelling gebleken. Grote beloftes maar geen enkele is nagekomen. Wel veel facturen.... Allfree zou voor ons een website opzetten die leads zou genereren. Naud Jansen beloofde gouden bergen, "we zijn wat duurder, maar leveren topprestaties", maar al in de eerste maand werd er gebeld dat “het een beetje tegenzat…of we wat geduld hadden…. Kan gebeuren.... De maanden erna bleek bij herhaling dat er beloftes werden gedaan, maar dat Allfree helemaal niet in staat was om de beloofde marketing te realiseren. Na opnieuw wat vluchtige excuses werd het project wederom voor een aantal maanden onderbroken om alsnog website en leadgeneratie volgens afspraak te laten functioneren. Uit coulance hebben we daarop gewacht, maar inmiddels was wel duidelijk dat het bedrijf uitsluitend uit is op snel verdienen en niets kon presteren. Er is nooit een belofte nagekomen, wel kregen we onlangs een factuur over de afgelopen maanden, waarin dus niets gebeurd is en waarover ook was afgesproken dat die "natuurlijk niet zouden worden gefactureerd". Gemakshalve werd er maar direct een incassobureau opgezet, zonder dat er ooit een wettelijk verplichte WIK brief is uitgegaan. Het no cure no pay bureau CIB uit Rotterdam dat een uiterst dubieuze reputatie geniet op internet mocht de klus opknappen. Onze ervaring met Allfree is helaas zeer slecht en we kunnen uitsluitend waarschuwen voor dit bedrijf dat ons willens en wetens onjuist heeft voorgelicht. Inmiddels is er naar ik begrijp ook media-interesse voor de werkmethoden van dit bedrijf.Gewenste oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.