Klacht Allgreatdealz.com: Bedrag betalen wegens het niet aangeven van keuze in aanbiedingsmail.

MrJean

Ik werd op 'n middag gebeld door 'n man met 'n aanbod voor 'n vliegreis voor 2 personen. Hij ratelde maar aan één stuk door en ik kon niet 'ns de naam van 't bedrijf verstaan. Hij zou 't per e-mail versturen en dan kon ik zelf aangeven of ik erop inging of niet. Ik heb enkele dagen later op e-mail gekeken maar 't bericht in eerste instantie niet gevonden. Ik dacht dat ze 'n fout hadden gemaakt en heb er verder niet meer aan gedacht. Vandaag werd ik gebeld met de mededeling dat ik 'n bedrag van € 59,- zou moeten betalen omdat ik niet binnen twee weken heb aangegeven wat mijn keuze was. Ik heb nog 'ns teruggebeld en intussen ook de mail gevonden waar je d.m.v. 'n link kunt aangeven dat je er niet op wil ingaan. Men vertelde me dat ze 't gesprek hadden opgenomen als bewijs. Als ik a.s. donderdag niet betaal zou 't naar 'n incassobureau worden gestuurd.

Volgens mij is dit niet rechtsgeldig omdat ik geen handtekeing heb gezet en alleen maar heb aangegeven dat ze de mail naar me konden sturen. Ik wil dat ervoor gezorgd wordt dat ik het bedrag niet hoef te betalen.

Wij vinden dat Allgreatdealz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Allgreatdealz.com?