Klacht Allgreatdealz.com: Bedrag betalen wegens het niet aangeven van keuze in aanbiedingsmail.

Klachtnummer
# 267176
Gebruiker
MrJean
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik werd op 'n middag gebeld door 'n man met 'n aanbod voor 'n vliegreis voor 2 personen. Hij ratelde maar aan één stuk door en ik kon niet 'ns de naam van 't bedrijf verstaan. Hij zou 't per e-mail versturen en dan kon ik zelf aangeven of ik erop inging of niet. Ik heb enkele dagen later op e-mail gekeken maar 't bericht in eerste instantie niet gevonden. Ik dacht dat ze 'n fout hadden gemaakt en heb er verder niet meer aan gedacht. Vandaag werd ik gebeld met de mededeling dat ik 'n bedrag van € 59,- zou moeten betalen omdat ik niet binnen twee weken heb aangegeven wat mijn keuze was. Ik heb nog 'ns teruggebeld en intussen ook de mail gevonden waar je d.m.v. 'n link kunt aangeven dat je er niet op wil ingaan. Men vertelde me dat ze 't gesprek hadden opgenomen als bewijs. Als ik a.s. donderdag niet betaal zou 't naar 'n incassobureau worden gestuurd.

Gewenste oplossing

Volgens mij is dit niet rechtsgeldig omdat ik geen handtekeing heb gezet en alleen maar heb aangegeven dat ze de mail naar me konden sturen. Ik wil dat ervoor gezorgd wordt dat ik het bedrag niet hoef te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Allgreatdealz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Allgreatdealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen