Klacht Allgreatdealz.com: Na nooit iets te hebben ontvangen, nu incassobureau. Wil annuleren!

Klachtnummer
# 293337
Gebruiker
S. Timmermans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben in juni 2017 telefonisch benaderd met een aanbieding voor een vliegreis. Ik zou een mail krijgen met daarin mijn keuzes. Echter deze mail heb ik nooit gezien/ontvangen en ben daarna het hele aanbod volledig vergeten tot ik van de week (februari 2018!) een telefoontje van een incassobureau kreeg dat ik 140 euro moet betalen. Al die tijd heb ik nooit iets ontvangen, ook geen herinnering of iets. Ik heb allgreatdealz geprobeerd te mailen om verhaal te halen/ feiten te horen en alles te annuleren, maar krijg al mijn mail als onleverbaar terug.

De oplossing

Graag alles annuleren op basis van het feit dat ik nooit eerder iets van het bedrijf heb gehoord en dus ook nooit heb kunnen aangeven dat ik wil annuleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Allgreatdealz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Allgreatdealz.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen