Klacht Allgreatdealz.com: Nooit iets ontvangen van Allgreatdeals,nu een incassobureau,gaarne annuleren!

H.Bos

Ik ben juni 2017 telefonisch benaderd met een aanbieding,70euro groot, voor hotelovernachtingen.Ik zou hier een mail over ontvangen welke ik echter niet gezien/ontvangen heb en heb dit als afgedaan beschouwd.In september 2017 wederom gebeld met de mededeling dat ik niet binnen 2 weken gereageerd/geannuleerd heb over de niet ontvangen aanbieding van juni en of ik dit zo snel mogelijk alsnog wou betalen! Dit uiteraard niet gedaan want heb tenslotte niets ontvangen. Vandaag,21februarie 2018 telefonisch benaderd door een incassobureau of ik even 140euro wou overmaken! Er is geen verhaal of duidelijkheid te verkrijgen van Allgreatdeals !

Alles annuleren omdat ik niets van dit bedrijf heb ontvangen en dus ook niet de mogelijkheid had om aan te geven dat ik de aanbieding had willen annuleren

Wij vinden dat Allgreatdealz.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Allgreatdealz.com?