Klacht Alliander: Afsluiten van Gas erg kostbaar daardoor niet stimulerend voor een beter milieu

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 301386
Gebruiker
L. Hermans-bijl
Datum
4 reacties

Details

De klacht

We hebben ons laten afsluiten van het gas door Liander in verband met de aanschaf van een luchtwarmte pomp in combinatie met zonnepanelen.
Voor de werkzaamheden in behandeling worden genomen krijg je een offerte die getekend moet worden alvorens je in de planning wordt opgenomen.
De kosten voor de afsluiting van het Gas bedragen € 687,-
In deze kosten zijn opgenomen het geheel weghalen van de leidingen en afkoppelen van de hoofdleiding.
We hebben aangegeven dat de leiding mag blijven liggen zodat de tuin niet beschadig wordt.
De uiteindelijke werkzaamheden hebben zonder gebruik te maken van machines niet meer dan een uur in beslag genomen uitgevoerd door 2 mensen.
De verhouding arbeid en kosten zijn hierdoor geheel buiten proportie.
Uiteraard hebben we Liander verzocht een aangepaste factuur te zenden.
Na veel inspanning van mijn zijde word ik gebeld met de boodschap dat er geen minderwerk kan worden gerekend en dat ik maar gewoon moet betalen voor de gestelde termijn anders komen er ook nog incasso kosten bij.
Ik heb nu het gevoel gestraft te worden door mee te werken aan een beter milieu.

De oplossing

Graag zie ik het bedrag aangepast op basis van werkelijke kosten

4 reacties

  1. Auteur
    L. Hermans-bijl
    Datum
    Tot onze spijt hebben we nog niets van u gehoord. We hopen snel reactie te ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Hugo Hermans
  2. Auteur
    Alliander
    Datum
    Goedemorgen Heer Hermans,

    We hebben uw klacht in behandeling en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor een oplossing/antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Liander Webcare Team
  3. Auteur
    L. Hermans-bijl
    Datum
    Beste heer, mevr. We hebben nog geen reactie van uw kant vernomen. Graag zien we uw reactie en of voorstel tegemoet.
    Met vriendelijke groet Hugo Hermans
  4. Auteur
    L. Hermans-bijl
    Datum
    Zou graag nog wat verneem van Liander

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Hermans-bijl
Datum
Uiteindelijke oplossing We hebben niets maar dan ook helemaal niets van Liander vernomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry