Klacht Alliander: computer stuk

Cleon

Na een stroomstoring en weer terugkeer daarvan is mijn computer stuk gegaan. Ik heb meteen melding van gemaakt bij Liander. Deze weigert mij te vergoeden. Eerst vond Liander dat dit overmacht was. Toen ik ze er op wees dat zij verantwoordelijk waren, vond Liander dat apparatuur bestand dient te zijn daartegen.

Een computerexpert heeft geconstateerd dat de computer door de stroomstoring is stuk gegaan en heeft deze gerepareerd. Ik zou dat vergoed willen hebben.

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Geachte heer Juriaans,

Ik vind het vervelend om te lezen dat u schade heeft geleden. Onze excuses voor het ongemak.

Wij nemen uw klacht in behandeling. Binnen vijf werkdagen nemen wij telefonisch contact met u op om uw klacht te bespreken.

Geachte heer Juriaans,

Ik heb geprobeerd u te bellen. Ik heb u helaas niet kunnen bereiken. Vandaar dat ik mijn antwoord op deze manier verstuur.

Ik heb contact gehad met de mederwerker die uw claim in behandeling heeft gehad. U kunt het best nogmaals een bezwaar indienen via claimafhandeling@alliander.com. Uw claim wordt dan nogmaals bekeken. Mocht deze worden afgewezen dan kunnen zij ook eventuele vervolgprocedures aangeven.

Cleon
    Begrijp absoluut niet waarom ik nogmaals de claim moet indienen. Dat lijkt een kleinigheid maar nochthans vind ik het niet nodig. De claim is pas ingediend. liander kan het nog niet gearchiveerd hebben. Bovendien ben ik ook naar de Geschillencommissie gestapt. Ik heb genoeg van Liander. Liander draait om de hete pap heen en komt niet met gepaste en daadwerkelijke actie.
    Geachte heer Juriaans,

U hoeft de claim ook niet opnieuw in te dienen. Wij willen u adviseren om een bezwaar in te dienen via claimafhandeling@alliander.com. Dan wordt er nogmaals goed naar uw claim gekeken.

Cleon
    Absoluut niet te verteren, de wijze waarop Liander met haar klanten omgaat. Zeer vijandig, onvriendelijk en onbeschoft. Liander wrikt zich in allerlei bochten om haar verantwoordelijkheid te ontlopen.

Cleon

Ook een klacht indienen over Alliander?