Klacht Alliander: Defecte slimme meter geeft geen meterstanden door

Klachtnummer
# 627384
Gebruiker
Stofferblaauw
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Defecte slimme meter vanaf begin oplevering huis.
Probeer al een jaar de meter te laten vervangen.
Krijg steeds weer hetzelfde verhaal te horen.
Maar doordat onze meter geen meterstanden doorgeeft betalen wij veel meer aan electriciteit dan bij een goed werkende meter.

Gewenste oplossing

Op korte termijn de meter vervangen zodat wij invloed hebben op de prijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen