Klacht Alliander: Eerlijk zijn en sneller geholpen worden

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 327856
Gebruiker
Hannelorre
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De wachttijden zijn schandalig lang en ze sturen je van kastje naar de muur en je vraagt gewoon of je dag en nachtstroom kunt aanvragen een dubbele meter zeggen ze moet je bij je leverancier zijn bel je die zeggen hun nee je moet bij Liander zijn en dan willen ze nog hebben dat je niet boos word ik vind dit schandalig

Gewenste oplossing

De wachttijd aan de telefoon vind ik kan sneller en wees eerlijk en vertel geen leugen dat je voor een dubbele meter bij je leverancier moet zijn
Geboden oplossing
Het gaat niet over mij maar over mijn dochter die op haar eigen gaat wonen die moet heel lang wachten en kreeg dit antwoord wat ik al geschreven heb ik vraag gewoon of ze snel geholpen kan worden maar niet dat ze weer zeggen wil je snel kost het je 72 euro dit slaat alles vind ik ik vind dat niet kloppen
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Alliander
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Burgers,

    Wat vervelend natuurlijk. Goed dat u hierover een melding maakt. Het is niet leuk om lang te moeten wachten en om vervolgens door beide partijen niet geholpen te voelen.

    Wij pakken het natuurlijk graag met u op. Wij gaan er zeker een melding van maken wat de wachttijden betreft. Dat is namelijk niet de bedoeling. Wij willen dat al onze klanten goed, snel en naar behoren geholpen worden.

    Om antwoord te geven op uw vraag. Uw energieleverancier is inderdaad verantwoordelijk voor de tarieven. Zij kunnen u hierin meenemen en meer informatie overgeven. Wij zijn verantwoordelijk voor de meter. Wij hebben ernaar gekeken voor u, en u heeft al een meter met dubbele telwerken. Verder is het nu dus aan uw leverancier om meer informatie te geven aan u omtrent de tarieven. Het is namelijk met uw meter al mogelijk om hier gebruik van te maken.

    Wij hopen uw vraag naar behoren te hebben beantwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Namens het Liander Webcareteam

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen