Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Alliander: Eerlijk zijn en sneller geholpen worden
Details
Klacht
De wachttijden zijn schandalig lang en ze sturen je van kastje naar de muur en je vraagt gewoon of je dag en nachtstroom kunt aanvragen een dubbele meter zeggen ze moet je bij je leverancier zijn bel je die zeggen hun nee je moet bij Liander zijn en dan willen ze nog hebben dat je niet boos word ik vind dit schandaligGewenste oplossing
De wachttijd aan de telefoon vind ik kan sneller en wees eerlijk en vertel geen leugen dat je voor een dubbele meter bij je leverancier moet zijn- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.