Klacht Alliander: Flanderijn negeert brief en email en maakt van 250, euro 871,16 euro.

Tinekeshome@gmail.com

Maandelijkse termijnbedrag van 250, euro was betaald. Maar Flanderijn melde namens Liander in oktober 2022 dat er 250 euro nog openstond. Was niet zo was het maandelijkse termijn bedrag was gewoon als altijd betaald. Ik reageerde meteen naar flanderijn met een aangetekende brief MET BETALINGSBEWIJS EN EEN EMAIL. Dacht dat is klaar, ook niets meer van gehoord. Tot mijn verbazing ontving ik 20 december een bevel op 871,16 euro meteen te betalen, ik kreeg een dag! . Ik schreef er is een bezwaar aangetekend, wat is daar dan mee gedaan?. Ik heb niet betaald, de volgende dag zag ik dat ze 871,16 euro van mijn svb pensioen hadden gehaald. Net voor kerst .Dus als ik de 871,16 euro had betaald, was ik het bedrag dubbel kwijt geweest, want ze waren al bezig het van mijn pensioen te halen. De fout ligt bij flanderijn ,die mijn bezwaar bewust heeft genegeerd om het geld te kunnen pakken. Op internet staan meer van deze verhalen van flanderhijn, dat ze niets met bezwaren doen, met veel ellende voor de mensen, die het overkomt. Ik ben wel een groot bedrag kwijt voor de kerst wat helemaal niet had gehoeven als flanderijn zijn werk goed had gedaan en dat is naar de bezwaarschriften kijken. . Maar dat van een bedrag van 250, euro meteen 871,16 wordt gemaakt is ook ongelooflijk..

Flanderijn moet de 871,16 euro terugstorten, is onwettig verkregen door brief met betaling en email te negeren. Hun hebben de fout gemaakt.
En dan kun je wel zeggen dat het naar de rechtspraak js gestuurd, dat is een grote fout die liander en flanderijn hebben gemaakt. Was geen reden om de rechtspraak er in te betrekken omdat er een bezwaar lag. Daar hoor je als bedrijf op te reageren., als je een fatsoenlijk bedrijf bent. En niet ook nog eens van een bedrag van 259, euro 871,16 euro maken en hett net voor kerst van je rekening halen. Had zeker iemand bij liander geld nodig…..
Het is niet de eerste keer! Raakte aan LIANDER eerder al 4300, euro en 1600, euro kwijt de afgelopen jaren, NOOIT TERUGGEZIEN!!!!met de zelfde truc!,,,,,DIT moet stoppen!

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alliander?