Klacht Alliander: Foutieve meterstanden

Klachtnummer
# 64654
Gebruiker
mbashir
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24 mei j.l. ontving ik een jaarafrekening van Essent, hierop stond dat ik in het afgelopen jaar 5.128 kwh heb verbruikt. Dit kan niet kloppen, in de voorgaande jaren verbruikte ik nooit meer dan 1.000 kwh. Ik vermoed dat de nieuwe, slimme, meter hier de oorzaak van is. Toen ik Liander hierover belde werd mij verteld dat ik bij Essent moest zijn, Essent verwees mij weer door naar Liander.
In het verleden heb ik altijd zo'n €700 á €800 terug gekregen, nu moet ik ineens bijbetalen! Dit terwijl er niks is veranderd, ik woon nog steeds alleen en heb geen extra apparatuur aangesloten.
Ik ben ten einde raad, dit moet wel opgelost worden, zo'n financiële tegenvaller kan ik niet aan.

De oplossing

Ik wil een gecorrigeerde jaarafrekening ontvangen met het juiste verbruik.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen