Klacht Alliander: gaslekkage

Klachtnummer
# 181136
Gebruiker
dagbesteding
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben en extreem hoge gasrekening gekregen. Nadat wij al meerdere malen gas hebben geroken in onze meterkast besloten om liander in te schakelen. De monteur is geweest en er lekte gas bij de nippel die aan de meter vastzat. De monteur heeft metingen verricht waarna alles weer dicht is gemaakt. Schadeclaim ingediend waarna onze klacht ongegrond werd verklaard en er werd gezegd dat er niet 24 uur lang gas is weggelekt. Ons werd een coulance bedrag aangeboden van 15 euro. Zaak gaat door naar rechtsbijstand. Zie hieronder de reactie : Mijn collega heeft contact gehad met de monteur die de storing heeft verholpen. Hij heeft aangegeven dat als er een lek was geweest waarbij 24 uur lang gas zou zijn weggelekt de lekkage veel erger zou zijn geweest. De monteur had dan ook de brandweer moeten inlichten. Hij heeft aangegeven dat er een minimale lekkage is geweest, waarbij er minimaal gas is weggelekt. Wij zullen daarom niet overgaan tot een vergoeding van het werkelijk weggelekte gas. Omdat ik de situatie wel erg vervelend voor u vind, wil ik u uit coulance een bedrag van € 15,00 aanbieden. Ik vind het zinnetje erg vreemd dat er niet wordt overgegaan tot vergoeding van het werkelijke weggelekte gas

De oplossing

vergoeding gebaseerd op het weglekken van gas gedurende de periode dat wij in het pand zitten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Liander
    Datum
    Geachte heer Bronkhorst,

    Uw klacht is op dit moment nog in behandeling bij de desbetreffende afdeling.
    Wij zullen hen op de hoogte brengen van uw berichtgeving en vragen of zij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen..

    Met vriendelijke groet,
    Liander Team Webcare

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen