Klacht Alliander: Gasmeter probleem

AdV

sinds april na dat monteurs van Liander zijn langs geweest en 2 keer telefonisch contact in augustus met de mededeling binnen 5 werkdagen krijgt u bericht geeft Liander nog steeds geen reactie.
Je staat gewoon machteloos en kunt niet weigeren om te betalen omdat de transportkosten door het energiebedrijf wordt geïnd.
Dit bedrijf zou eens een flinke reprimande moeten krijgen vanwege de manier hoe zij met de klanten omgaat en gewoon niets doet.

Probleem oplossen/ en doen wat ze beloven !

Liander
    Geachte heer de Vries,

Dit is niet zoals het hoor te gaan. Wij zullen de status van klaknummer 4178476 voor u uitzoeken. Op het moment dat er iets bekend is, nemen wij contact met u op. Liander Webcare team
    mevrouw/mijnheer van het Webcare team,
    Vandaag nog niets vernomen. ondertussen loopt de gasmeter maar door met de hoofdkraan in huis dicht verbruik ik zo'n kleine 1M3 in ca. 3uur tijd en dat al sind april van dit jaar.
    Wanneer zouden de dames/heren van Liander eens tijd hebben om hier aandacht aan te besteden?
    AdV
    Op 21 sept, kreeg ik een minimaal mailtje van Liander om te vertellen dat de klacht was afgehandeld.
    Verder helemaal niets!
    Het is je reinste schade zoals Liander met z'n klanten omgaat!