Opgelost door Alliander: Gasmeter wordt niet verwijderd

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 437716
Gebruiker
R. van der Schot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds augustus vorig jaar probeer ik, zoals de overheid adviseer, mijn gasmeter te laten verwijderen. Ondanks vele telefoontjes en mails, die sporadisch beantwoord worden, gebeurd er niets.

De oplossing

Communiceren en actiebodernemen om mijn gasmeter te verwijderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Alliander
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw van der Schot,

    Vervelend dat de verwijdering van uw gasaansluiting nog niet uitgevoerd is. Ik heb voor u nagekeken wat hiervan de status is.

    Op 4 maart hebben we u laten weten dat er momenteel een asbestonderzoek gaande is, wegens de verouderde staat van de gasleidingen. Mijn collega gaf aan dat u wordt geïnformeerd, zodra het rapport van dit onderzoek binnen is. Voordat dit gedaan is, mag de aannemer namelijk geen werkzaamheden aan uw leidingen verrichten. Zodra het asbestonderzoek voltooid is, het rapport binnen is en er begonnen mag worden aan de werkzaamheden, zullen wij met u contact opnemen om afspraken te maken.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Namens het Liander Webcareteam,

    Jens van der Ham

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. van der Schot
Datum
Uiteindelijke oplossing
... maar niet door dit antwoord. Ik heb tegelijkertijd een mail gestuurd naar de verantwoordelijke, en die heeft binnen een uitzonderlijke 30 minuten geantwoord dat ik contact op kan nemen met de uitvoerende partij. Dit komt op mij over alsof de uitslag van het onderzoek al lang bekend was maar er, zoals de afgelopen tijd, geen initiatief was genomen mij uit zichzelf in te lichten. Kwalijk
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen