Opgelost door Alliander: geen straat verlichting

content Opgelost
Michael D

sinds 22 December werkt de straat verlichting in de Kwartelweg te Wapenveld al niet.de gemeente Heerde geeft netjes aan dat Liander het beheer over de kabels heeft en dat zei het moeten oplossen.nu heb ik ook Liander gebelt en zei zeggen alleen dat de Gemeente Heerde u verder moet helpen.
heel Simpel Liander levert ons het Licht in de straat maar heeft al een maand niets gedaan.het is een straat waar veel oude mensen wonen.laatst nog in het nieuws geweest door een inbraak en op de donkere parkeerplaats bij het kerkhof word uitgebreid drugs gedeald.
Liander de bewonders willen licht

Prio van maken en dit weekend nog oplossen

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Alliander
    Beste Michel, de storing van de openbare verlichting is vandaag afgehandeld. Verder meld ik nog dat wij pas actie kunnen ondernemen als de gemeente ons opdracht geeft, niet eerder. Ik ga er van uit dat de storing definitief is verholpen. Mocht dit niet zo zijn, dan moet ik je toch opnieuw naar de gemeente verwijzen om via die weg de storing bij ons te melden. Mtvrgr. Ton.
    Michael D
    Helaas werkt de verlichting nog niet.gaat wel om het begin van de Kwartelweg.
    Vandaag 24-01-2018 werkt de straatverlichting nog steeds niet.sinds 22-12-2017
    Alliander
    Beste Michael,
    Bedankt voor je bericht. Wat vervelend voor jou en de medebewoners dat er al zo lang een storing is.
    Werkt de straatverlichting nog steeds niet? Dan adviseer ik je om wederom contact op te nemen met je gemeente. Zij moeten ons namelijk opdracht geven om de storing te verhelpen. Volgens onze administratie zou de storing op 18 januari opgelost moeten zijn.
    Laura Besselink
    Namens het Liander Webcareteam

Michael D
Het is opgelost maar niet op de momenten die ze digitaal benoemen.4 werkdagen later kwamen ze pas terwijl ze zeiden dat het klaar was.daarbij werkt er nog 1 lantaarnpaal niet.als de communicatie directer zou kunnen met Liander dan geven ze het gevoel dat ze het ook willen oplossen ipv verwijzen naar de gemeente. Over het algemeen niet erg tevreden wel dat het opgelost is binnen 2 maanden.

Ook een klacht indienen over Alliander?