Opgelost door Alliander: geen straat verlichting

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 289654
Gebruiker
Michael D
Datum
4 reacties

Details

De klacht


sinds 22 December werkt de straat verlichting in de Kwartelweg te Wapenveld al niet.de gemeente Heerde geeft netjes aan dat Liander het beheer over de kabels heeft en dat zei het moeten oplossen.nu heb ik ook Liander gebelt en zei zeggen alleen dat de Gemeente Heerde u verder moet helpen.
heel Simpel Liander levert ons het Licht in de straat maar heeft al een maand niets gedaan.het is een straat waar veel oude mensen wonen.laatst nog in het nieuws geweest door een inbraak en op de donkere parkeerplaats bij het kerkhof word uitgebreid drugs gedeald.
Liander de bewonders willen licht

De oplossing

Prio van maken en dit weekend nog oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Alliander
    Datum
    Beste Michel, de storing van de openbare verlichting is vandaag afgehandeld. Verder meld ik nog dat wij pas actie kunnen ondernemen als de gemeente ons opdracht geeft, niet eerder. Ik ga er van uit dat de storing definitief is verholpen. Mocht dit niet zo zijn, dan moet ik je toch opnieuw naar de gemeente verwijzen om via die weg de storing bij ons te melden. Mtvrgr. Ton.
  2. Auteur
    Michael D
    Datum
    Helaas werkt de verlichting nog niet.gaat wel om het begin van de Kwartelweg.
  3. Auteur
    Michael D
    Datum
    Vandaag 24-01-2018 werkt de straatverlichting nog steeds niet.sinds 22-12-2017
  4. Auteur
    Alliander
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Michael,
    Bedankt voor je bericht. Wat vervelend voor jou en de medebewoners dat er al zo lang een storing is.
    Werkt de straatverlichting nog steeds niet? Dan adviseer ik je om wederom contact op te nemen met je gemeente. Zij moeten ons namelijk opdracht geven om de storing te verhelpen. Volgens onze administratie zou de storing op 18 januari opgelost moeten zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Laura Besselink
    Namens het Liander Webcareteam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michael D
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is opgelost maar niet op de momenten die ze digitaal benoemen.4 werkdagen later kwamen ze pas terwijl ze zeiden dat het klaar was.daarbij werkt er nog 1 lantaarnpaal niet.als de communicatie directer zou kunnen met Liander dan geven ze het gevoel dat ze het ook willen oplossen ipv verwijzen naar de gemeente. Over het algemeen niet erg tevreden wel dat het opgelost is binnen 2 maanden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen