Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Alliander: Gezamelijke meter, 1 huurder (inwoner) de dupe
Details
De klacht
In het afgelopen 1,5jr meermaals contact gehad met Liander: de gezamelijke meter "staat op uw adres omdat u het dichtste bij woont". Zojuist maar opnieuw gebeld: brief van een deurwaarder ontvangen, zowel mijn echtgenote op haar naam als ik op de mijne. Van exact dezelfde incasso, over de gezamelijke meter.De oplossing
1: Ik verwacht schriftelijke bevestiging dat dit niet mij, noch onze woning betreft, en wij ( mijn echtgenote en ik ) niet verantwoordelijk zijn voor deze kosten.2: Ik verwacht dat Liander haar systeem aanpast, en wil nooit meer correspondentie ontvangen m.b.t. deze meter. Deze is namelijk niet van mij, nog mijn verantwoordelijkheid.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.