Klacht Alliander: Gezamelijke meter, 1 huurder (inwoner) de dupe

Eorine

In het afgelopen 1,5jr meermaals contact gehad met Liander: de gezamelijke meter "staat op uw adres omdat u het dichtste bij woont". Zojuist maar opnieuw gebeld: brief van een deurwaarder ontvangen, zowel mijn echtgenote op haar naam als ik op de mijne. Van exact dezelfde incasso, over de gezamelijke meter.

1: Ik verwacht schriftelijke bevestiging dat dit niet mij, noch onze woning betreft, en wij ( mijn echtgenote en ik ) niet verantwoordelijk zijn voor deze kosten.

2: Ik verwacht dat Liander haar systeem aanpast, en wil nooit meer correspondentie ontvangen m.b.t. deze meter. Deze is namelijk niet van mij, nog mijn verantwoordelijkheid.

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Alliander
    Beste meneer Groeneveld,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het vervelend voor u dat u al zo lang bezig bent met een meter die niet van u is.

Wij nemen uw klacht in behandeling. Binnen vijf werkdagen komen wij hier bij u telefonisch op terug. Mocht u dit gesprek dan nog schriftelijk bevestigd hebben, dan sturen wij u deze.

Laura
    Namens het Liander Webcareteam
    Eorine
    Beste Laura,

Puur even een reactie om sluiten vd klacht te voorkomen! Ik verwacht uiterlijk woensdag aanstaande bericht te ontvangen.

Groet,
    Alliander
    Beste heer Groeneveld,

U bent inderdaad niet verantwoordelijk voor de meter waar u correspondentie over ontvangt. Onze excuses voor het ongemak wat u hiermee heeft ervaren. Wij zorgen ervoor dat de correspondentie naar de juist persoon wordt gestuurd. Voor het ongemak sturen wij u een mooie bos bloemen toe.

Genia
    Namens het Liander Webcareteam

Ook een klacht indienen over Alliander?