Klacht Alliander: Hoogte bedrag voor nieuwe aansluiting elektra

Klachtnummer
# 378905
Gebruiker
Aansluitingmonopoly Liander
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hoogte bedrag voor nieuwe aansluiting elektra

De oplossing

Dat Liander mij behandeld vanaf de feiten niet vanuit theorie die overal hetzelfde is volgens Liander

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Aansluitingmonopoly Liander
    Datum
    Ik heb een garage gekocht, in deze garage zit een aansluiting waar stroom op staat.
    De aansluiting mist echter een meter.
    Als ik stroom wil gebruiken heb ik deze meter nodig.
    Echter berekend Liander mij hier bijna 800euro voor.
    Als er niets in mijn garage had gezeten en de straat moest opengebroken worden was de rekening eveneens 800euro.

    Het kan toch niet zo zijn dat Liander met hun monopoly mij geld gaat rekenen voor werkzaamheden die niet hoeven te gebeuren.
    Ik kan niet naar een ander stappen, al heb ik genoeg mensen om mee heen die dit werk in 1uurtje max gedaan hebben.
  2. Auteur
    Alliander
    Datum

    Beste heer, mevrouw Bosman
    ,
    Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat u het erg veel geld vindt.

    Uw klacht is doorgezet naar de behandelaar. De behandelaar neemt binnen vijf werkdagen contact met u op om tot een passende oplossing te komen.

    Met vriendelijke groet,
    Sharon

    Namens het Liander Webcareteam

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen