Klacht Alliander: Installatie Aansluiting wordt zomaar aangepast na slimme meter plaatsing

hgerritse

Ik sta versteld van het ongepast aanpassen van zaken door een Meglomaan die normaal alleen door schriftelijk aan te vragen uitgevoerd worden. Er zou slimme meters worden geplaatst en ineens ontvang ik enkele dagen later van Nuon dat de installatie aansluiting is gewijzigd van 3x35 in 3x25 terwijl ik dat niet heb aangevraagd! En wordt mijn termijnbedrag zomaar aangepast! Dan begint kastje - muur want dan dien je niet met Nuon maar wordt je doorverwezen om contact op te nemen met Liander. Die heeft daar nogal veel dagen voor nodig om dit te onderzoeken en ben ik na 5 werkdagen nog niets wijzer

O.a.
1. Eerst wordt er gecommuniceerd naar klant want die info ontbreekt,
2. herstel naar Nuon van de juiste info en ook wederom naar klant dat deze informatie heeft plaatsgevonden.
3. Graag een knieval naar klant over de manier waarop dit over de rug van de klant wordt uitgevoerd zonder controle
4. Compenseer de tijd die klant heeft moeten nemen om dit telefonisch te melden
5. Graag zie ik verbeterpunten om in het bedrijf door te voeren, ook meten is weten!
!?,m

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Liander
    Geachte heer Gerritse,

Uw klacht is nog bij ons in behandeling. Mijn collega heeft met u afgesproken dat ze vrijdag 6 mei terugbelt.

Liander Webcare Team
    hgerritse
    Klopt, maar wilde dit wel ergens kwijt gezien de manier waarop dit heeft plaatsgevonden.
    uw collega heeft gebeld en kon geen ander antwoord geven dan dat het onderzoek nog liep en zou nogmaals telefonisch laten weten als zij iets meer weet.
    gisteren, 9-5, heeft een meneer gebeld en is langs geweest om te constateren dat het een 3x35 installatie betreft en dit zou hij administratief (laten) verwerken cq terugkoppelen bij liander.

Ook een klacht indienen over Alliander?