Klacht Alliander: Krijg geen inhoudelijke reactie.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 393014
Gebruiker
HKU
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb Liander op 26 augustus jl. een brief gestuurd.
Nog steeds geen reactie en ik kan hen niet per email (anno 2019!!) bereiken.

De oplossing

Een inhoudelijk antwoord op mijn brief en toekenning van gevraagde schadevergoeding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Alliander
    Datum
    Beste heer/mevrouw Kuenen,
    Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat u graag een antwoord op uw brief wil. Goed dat u contact met ons opneemt.

    Ik kan helaas je toegestuurde brief niet vinden. Dit kan betekenen dat wij deze niet ontvangen hebben. Mijn excuses hiervoor. Kan je in een privébericht wat meer informatie geven over de brief die je hebt gestuurd? Dan help ik je graag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Genia
    Namens het Liander Webcareteam
  2. Auteur
    HKU
    Datum
    Bijgaand de door mij verzonden brief. Inhoud spreekt voor zich.
  3. Auteur
    HKU
    Datum
    Bijgaand de door mij verzonden brief. Inhoud spreekt voor zich.
  4. Auteur
    Alliander
    Datum
    Beste heer/mevrouw Kuenen,

    Bedankt voor het bijvoegen van de brief.

    Ik ben blij dat je tevreden bent met het eindresultaat en hoe je te woord bent gestaan door onze medewerkers. Dankjewel.

    Het is spijtig te horen dat je de handelswijze van Liander onbevredigend vind. Ik begrijp dat je een compensatie wenst. Hierin sta je uiteraard vrij om een schadeclaim in te dienen. Dit kan je online via ons webformulier doen, https://www.liander.nl/contact/schade/melden. De claim mag ook per post verstuurd worden naar:
    Liander
    Afd. Schadeclaim
    Locatiecode PAC 2NA6892
    Postbus 50
    6920 AB Duiven
    Zij zullen je claim in behandeling nemen en beoordelen. Binnen 8 weken ontvang je inhoudelijk een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Emily
    Namens het Liander Webcareteam
  5. Auteur
    HKU
    Datum
    Dit is de makkelijkste weg om een reactie te geven. Er wordt niet ingegaan op de klacht (=de handelswijze van Liander) en er wordt verwezen naar een standaard claim-procedure, dit terwijl de handelswijze en claim een duidelijke samenhang hebben en zijn omschreven in de brief die Liander nu wél in haar bezit heeft. Ben dus nog steeds ontevreden over de handelswijze van Liander.
  6. Auteur
    HKU
    Datum
    Dit is de makkelijkste weg om een reactie te geven. Er wordt niet ingegaan op de klacht (=de handelswijze van Liander) en er wordt verwezen naar een standaard claim-procedure, dit terwijl de handelswijze en claim een duidelijke samenhang hebben en zijn omschreven in de brief die Liander nu wél in haar bezit heeft. Ben dus nog steeds ontevreden over de handelswijze van Liander.
  7. Auteur
    Alliander
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Kuenen,

    Wij begrijpen dat je ontevreden bent over de handelswijze van Liander. We vinden dit erg jammer. Zoals eerder is aangegeven mag je een schadeclaim indienen via onze website.

    Je claim wordt in behandeling genomen en binnen 8 weken ontvang je inhoudelijk een reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Sharon
    Namens het Liander Webcareteam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HKU
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een zeer algemeen ‘sorry’. Geen enkele inhoudelijke reactie. Schuilgedrag van Liander. Maar ja...zij zijn groot...😡😡
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen