Klacht Alliander: Liander geeft niet thuis

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 310886
Gebruiker
Gebruiker1530617476
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Liander huurt onderaannemers in om aan hun organisatie opgelegde taken uit te laten voeren. Als die onderaannemer in gebreke blijft bij de uitvoering van werkzaamheden voelt Liander zich niet aansprakelijk onder de noemer “wij hebben Dynniq opdracht gegeven voor plaatsing van Slimme Meters”. Dynniq blijft aantoonbaar in gebreke bij uitvoering en Liander geeft vervolgens niet thuis.
Liander maakt ten onrechte gebruik van zijn monopolypositie. Als opdrachtgever blijf je verantwoordelijk voor uitvoering.
Het is niet acceptabel dat de consument het slachtoffer is van slechte, of erger, niet uitgevoerde taakopdrachten.

De oplossing

Zet Liander buitenspel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Gebruiker1530617476
    Datum
    Ik ben keurig teruggebeld door Liander. Ik kon in ieder geval mijn verhaal nog eens kwijt. Het probleem van een slecht functionerende onderaannemer, Dynniq, werd hierdoor niet opgelost, maar is in ieder geval nadrukkelijk onder de aandacht gebracht. Er is mij door Liander verzekerd, dat ik in de toekomst uiteraard nog gebruik zou kunnen maken van een gratis plaatsing van een slimme meter.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1530617476
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen