Klacht Alliander: Liander geeft niet thuis

content Niet opgelost
Gebruiker1530617476

Liander huurt onderaannemers in om aan hun organisatie opgelegde taken uit te laten voeren. Als die onderaannemer in gebreke blijft bij de uitvoering van werkzaamheden voelt Liander zich niet aansprakelijk onder de noemer “wij hebben Dynniq opdracht gegeven voor plaatsing van Slimme Meters”. Dynniq blijft aantoonbaar in gebreke bij uitvoering en Liander geeft vervolgens niet thuis.
Liander maakt ten onrechte gebruik van zijn monopolypositie. Als opdrachtgever blijf je verantwoordelijk voor uitvoering.
Het is niet acceptabel dat de consument het slachtoffer is van slechte, of erger, niet uitgevoerde taakopdrachten.

Zet Liander buitenspel.

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1530617476
    Ik ben keurig teruggebeld door Liander. Ik kon in ieder geval mijn verhaal nog eens kwijt. Het probleem van een slecht functionerende onderaannemer, Dynniq, werd hierdoor niet opgelost, maar is in ieder geval nadrukkelijk onder de aandacht gebracht. Er is mij door Liander verzekerd, dat ik in de toekomst uiteraard nog gebruik zou kunnen maken van een gratis plaatsing van een slimme meter.

Gebruiker1530617476

Ook een klacht indienen over Alliander?