Klacht Alliander: Liander niet zo slim met de meter

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 300614
Gebruiker
John W
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Slimme meter is toch niet zo slim. Woning van het gas af (cv ketel er uit etc) maar Liander kan de meter niet buiten werking stellen. Ik moet nog steeds de gasrekening betalen voor iets wat ik niet af neem. Liander dreigt met deurwaarder als ik de rekening niet betaal of als ik het contract laat beëindigen omdat ik een leverancier moet hebben. Groningen is blij met mij en ik niet zo blij met Liander en de "domme" meter. Opdracht voor het geheel verwijderen van het gas naar de woning is al gedaan op 19 maart 2018!!! Er is vertraging ivm weer een onder aannemer etc etc pfff

De oplossing

Liander de slimme meter buiten werking stellen zodat mijn contract voor gas bij Easyenergie kan worden opgezegd!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
John W
Datum
Uiteindelijke oplossing
Goed verhaal, lekker kort maar schiet ik als klant niets mee op. Contact is al geweest, zou in eerste instantie binnen 10 dagen contact worden opgenomen maar dit niet was gebeurd na 20 dagen zelf maar contact opgenomen. De heer Koenen zou de dag ervoor met mij contact hebben opgenomen maar dit was niet gelukt. Vervolgens diverse keren gebeld maar kreeg de heer Koenen niet te pakken. Vandaag dus wel gelukt en de heer Koenen gaf zelf aan het contract op te zeggen maar dat kan dus niet als Liander de slimme meter niet buiten werking zet. Tjonge wat zijn we weer slim . . . . :-( Ohh wat ik nog ben vergeten dat het mij als klant bijna €700,= kost om het weg te laten halen, dan mag je toch wel wat verwachten?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen