Opgelost door Alliander: Liander slaagt er niet in om een slimme meter te plaatsen

content Opgelost
Mopperaar

Derde poging van een monteur om een slimme meter te plaatsen lukt niet.

Bij de eerste en de derde poging kwam dit door hetzelfde probleem dat men de nieuwe gasmeter niet kon aansluiten vanwege problemen m.b.t. de koppeling type die men niet in haar bezit had. Hierdoor wordt de slimme elektrometer niet geinstalleerd waar ik nu al ruim een maand op zit te wachten i.v.m. nieuwe zonnepaneleninstallatie.

Bij de tweede poging kwam men in het geheel niet opdagen.

Ervoor zorgen dat het gaat lukken.Dit kost alle partijen geld en ergenis.

Waarom niet enkel een slimme elektrometer plaatsen als het plaatsen van de nieuwe gasmeter niet lukt? Ik heb immers geen behoefte aan een nieuwe gasmeter.

Waarom kan een monteur niet lokaal de nodige koppelingen aanschaffen? Nu rijdt de monteur een kleine 100 km heen en weer zonder iets te plaatsen.

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Alliander
    Beste heer, mevrouw Van Der Kamp,

Dank je wel voor je bericht. Wij kunnen ons goed voorstellen dat je snel een nieuwe meter wilt in verband met de zonnepanelen. Onze welgemeende excuses dat de meter nog steeds niet is verwisseld en dat jullie meerdere keren voor niets zijn thuis gebleven.
    Ik bespreek jouw klacht graag met onze onderaannemer. Zij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
    Janneke
    Namens het Liander Webcareteam
    Mopperaar
    Inmiddels heb ik over 1,5 week een nieuwe afspraak ingepland. Hoop dat men deze keer pas weggaat als de klus geklaard is.

Mopperaar
Uiteindelijk is het gelukkig bij de vierde poging gelukt! Phew...

Ook een klacht indienen over Alliander?