Klacht Alliander: Liander wil gasmeter niet verplaatsen en reageert nergens meer op na formele klacht

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 458099
Gebruiker
Gasmeter#2020
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gasmeter zit op een muur die op instorten staat. Woning moet gefundeerd worden. Al geruime tijd bezig om de gasmeter te laten verplaatsen door Liander. De werkstroombeheerder (behandelaar van aanvraag) zegt dat dit niet mag/kan en daarmee is de kous af. Ik probeer iemand binnen Liander te vinden die mee kan denken over de situatie, omdat de gasmeter nu niet veilig is, de muur niet veilig is en de werkzaamheden niet kunnen starten. Er wordt Liander gewoon niet meer gereageerd. Formele klacht ingediend bij Liander, eerst via de webcare, maar toen daar geen reactie op kwam telefonisch. De klachtenbehandelaar gaf aan mijn klacht te begrijpen, en beloofde beterschap. Hij zou mij periodieke updates geven van de voortgang en meedenken over een mogelijke oplossing. Deze updates blijven vervolgens uit; de klachtenbehandelaar reageert niet meer, is niet bereikbaar en ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Onbegrijpelijk.

De oplossing

Gasmeter en locatie beoordelen, gasmeter verplaatsen en vooral REAGEREN op de klacht en afspraken nakomen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Alliander
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Leideritz,

    Bedankt voor je bericht. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

    Via klacht.nl heb ik je klacht ook mogen ontvangen. Deze is in behandeling. Via die weg zal je verdere reacties ontvangen. Hier zal de klacht gesloten worden.

    Bedankt voor je begrip.

    Met vriendelijke groet,

    Linsy
    Namens het Liander Webcareteam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gasmeter#2020
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is op verschillende manieren kenbaar gemaakt - ook op klacht.nl Alliander heeft aangegeven de klacht op klachtenkompas niet te behandelen, maar op klacht.nl Daar is echter nog geen oplossing geboden - er komt maandag iemand langs om te situatie te boordelen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen