Opgelost door Alliander: liegen en bedriegen door een monteur van dynniq en de monopolie van liander

sad Opgelost
johan westerhout

3 weken geleden afspraak gemaakt per mail voor het vervangen van de meters.afspraak was vandaag 21 november 2018 tussen 10 en 12.gisteravond nog een sms gekregen van dynniq ter bevestiging.om 11.07 deed de monteur stiekem een briefje in de bus met daarop dat de bewoners niet thuis waren en dat we maar een nieuwe afspraak moeten maken.wij hebben meteen dynniq gebeld en we werden afgescheept door onervaren personeel en die vertelde alleen dat er 5 december een nieuwe afspraak staat.ik eis genoegdoening van dynniq ter waarde van 150 euro schade doordat ik vrij moest nemen. en een excuus van de monteur want die heeft nog niet gehoord wat normen en waarden zijn door te liegen .grote bedrijven komen hier makkelijk mee weg maar ik laat het er niet bij zitten en ga juridische advies inwinnen voor deze absurde manier van werken van een groot bedrijf als liander en dynniq.een schande is het dat wederom liander maar denkt alles te kunnen maken met hun monopolie. schande ,schande,schande

1]de meters moeten gewisseld worden en nu de afspraak nakomen.
2]geleden schade 150.00 door vrij te nemen dient betaald te worden of middels een schriftelijke verklaring rechtgezet te worden
3]excuus van de monteur die hier vanmorgen aan de deur was en die stiekem een briefje in de bus deed terwijl we thuis waren.

Alliander
    Geachte heer Westerhout,

Helaas is het ons niet gelukt u telefonisch te bereiken. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Wij vinden het belangrijk dat de gemaakte afspraak wordt nagekomen. Wij vinden het een kwalijke zaak dat u aangeeft dat de monteur stiekem een briefje bij u in de brievenbus heeft gestopt.

Ik ga uw klacht intern doorgeven. Wij nemen dit ook mee in het overleg met de aannemer. Ik wil u bedanken voor uw melding.

Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de firma Dynniq. Ik heb gevraagd of zij hierover contact met u willen opnemen. De firma Dynniq plant zelf de afspraken met u in. Liander heeft geen inzage in de planning. Wij kunnen hierdoor ook niet nagaan wat de reden is dat de afspraak niet is nagekomen. Zij kunnen ook in overleg gaan met de monteur die bij u is langs geweest.

Wij wachten op de terugkoppeling vanuit de aannemer. Wij gaan ervan uit dat dit wordt opgelost door de firma Dynniq. Wij horen het graag van u als u niet tevreden bent over de geboden oplossing.

Carla
    Liander Webcare Team
    johan westerhout
    het bedrijf zou contact met me opgenomen hebben maar zoals verwacht doen ze helemaal niets en dus is het probleem nog steeds niet opgelost.en ik weet niet hoe nu verder dus heb ik de klacht doorgegeven aan een klachten commissie en tevens heb ik mijn advocaat gevraagd om actie te ondernemen tegen zowel liander als dynniq.ik sta erop dat er een excuus komt van dynniq en van zijn werknemer die heeft gelogen over het feit dat wij niet thuis zouden zijn geweest. en de eerdere oplossingen blijven staan dus het bedrag van 300.00 euro staat nog steeds open maar kan vervallen als er een excuus komt van dynniq.tevens heb ik de chauffeur gesproken die hier de brief in de bus heeft gedaan en die wist van niet zei hij,toch vreemd dat ik het zwart op wit heb en het dus duidelijk is dat dynniq en zijn werknemers geen normen en waarden is bijgebracht
    Alliander
    Geachte heer/mevrouw Westerhout,

Vervelend dat er nog geen contact met je is opgenomen. Wij begrijpen je reactie. Wij hebben contact opgenomen en gevraagd contact met je op te nemen. Wij horen het graag van je als wij nog iets voor je kunnen betekenen. Onze excuses voor het ongemak.

Carla
    Liander Webcare Team

johan westerhout

Ook een klacht indienen over Alliander?