Klacht Alliander: meterkast van liander staat op mijn privé grond. Deze wil ik verwijderd hebben.

Pedro

heb al twee e-mail's naar liander gestuurd met de vraag: een meterkast van privé grond te verwijderen/verplaatsenvan een buurman. maar krijg steeds geen reactie op mijn brieven. en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Een reactie op mijn brieven naar Liander en de Meterkast van privé terrein verwijderen.
Deze staat op een ander adres geregistreerd.

Beste C.Esteje,
    Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend dat je geen reactie van ons hebt ontvangen hierover.
    Je vraag is nu doorgezet naar de juiste afdeling. Zij zullen binnen 10 werkdagen contact met je opnemen.
    Pedro
    De kast staat op het midden van het perceel. 4982 Deze staat niet in het kadaster vermeld. De gebruiker van deze kast woont op de Aalsmeerderdijk 500 te Oude meer en niet op de pontweg 28 te Aalsmeer!! (Dit is in een ander dorp. Aan de overkant van het water?) Ook kunt u op afstand deze slim meter uitlezen en kijken, wie er gebruik van maakt. en hoe deze op dit perceel terecht is gekomen. Ook heeft u deze informatie al twee keer van mij gehad.
    C Estejé
    C Estejé
    Beste,
    Bedankt voor je bericht en de foto’s. Ik heb ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Onze excuses dat er op jouw eerdere berichten geen of een erg late reactie kwam. Jouw klacht is nog steeds bij ons in behandeling. Zodra wij een terugkoppeling hebben hoor je dit van ons.

Janneke

Pedro
    ik wacht af op de terugkoppeling van de klacht.
    Beste C.Esteje,

Bedankt voor je geduld. Onze excuses, de terugkoppeling duurde langer dan verwacht.

Om de kast te laten verwijderen kan je een aanvraag indienen via de website www.mijnaansluiting.nl. Graag bij opmerkingen kort uitleggen wat de situatie is. Er wordt binnen 10 a 15 werkdagen contact met je opgenomen door de behandelaar. De behandelaar bespreekt de aanvraag met je. Ik hoop dat het hiermee opgelost is.

Sharon
    BESTE SHARON,

DOET LIANDER DIT BEWUST?? AFDWALEN VAN DE VRAAG DIE EEN KLANT STELT? ALS U DE VORIGE MAIL'S GOED LEEST. IS DIT NIET HET ANTWOORDT OP MIJN VRAAG!! VOOR DE VIERDE MAAL IN HET KORT: DUIDELIJKER KAN IK NIET ZIJN!!!
    1-DE AANSLUITING STAAT NIET OP MIJN NAAM!!!!!
    2.BEN NIET DE GEBRUIKER VAN DEZE AANSLUITING!!
    DUS KAN OOK GEEN AANVRAAG INDIENEN. HIER MOET U ZIJN BIJ GEBRUIKER DIE WOONT OP DE AALSMEERDERDIJK 500 TE OUDE MEER. IKZELF WOON IN AALSMEER ZOALS U IN EERDERE MAIL'S KUNT LEZEN.
    3.DE KAST STAAT OP PRIVÉ 'TERREIN. EN IS NIET KADASTRAAL VASTGELEGD.
    4. DE KAST STAAT ILLEGAAL OP PRIVÉ TERREIN. DAAROM DE METER BINNEN 4 WEKEN VERWIJDEREN/VERPLAATSEN.

BINNEN 2 WEKEN VERWACHT IK EEN ECHT ANTWOORDT OP MIJN VRAAG. ANDERS ZIJN WIJ GENOODZAAKT JURIDISCHE STAPPEN TEGEN LIANDER TE NEMEN.

HOOGACHTEND,
    TAKKENBERG
    ESTEJÉ
    Beste meneer, mevrouw Esteje,

Wij begrijpen dat je geen aanvraag of betalingen voor de verplaatsing van de aansluiting wilt doen. De aansluiting is niet van jou en we begrijpen je reactie.

We snappen ook dat de oplossing veel te lang duurt. We nemen nogmaals contact op met onze collega's om tot een oplossing te komen met jou. Je ontvangt van ons binnen 5 werkdagen nogmaals een reactie.

Onze excuses voor alle ongemak.

Fleur
    Geachte heer, mevrouw,

Er is mij belooft door Liander webcareteam een reactie binnen 5 werkdagen. Tot op heden is er nog steeds geen inhoudelijke reactie op mijn berichten van Liander geweest. de tijd dringt we zijn nu bijna twee maanden verder.
    Beste meneer, mevrouw Esteje,

Onze welgemeende excuses voor de verlate reactie. Samen met onze klantenman zijn wij bezig meer informatie te verzamelen over de situatie en een oplossing hiervoor. Hiervoor is gisteren door onze klantenman nog een vraag uitgezet naar één van onze juridische medewerkers.

Onze excuses dat we je hier net van op de hoogte hebben gebracht.

We zullen je informeren zodra we meer informatie hebben. Onze welgemeende excuses voor het lange wachten.

Met vriendelijke groet, Fleur
    Beste Estejé,
    Bedankt voor je geduld.

Wij hebben u een brief naar u toe gestuurd. U zal deze in de loop van de week ontvangen.

Pedro
Liander heeft niets opgelost en sturen je weer van het kastje naar de muur (het afschuif systeem van liander) Ik moet van liander contact opnemen met de verkopende makelaar of de notaris? of de contractant van de kast .om het kastje te laten verwijderen. Vreemd als het op eigen grond staat. en Liander de eigenaar is. Je merkt dat Liander macht heeft. en zullen niets voor burgers te doen ." schandalig dit.": Het heeft bijna twee jaar geduurd. om dit antwoord te geven.

Ook een klacht indienen over Alliander?