Klacht Alliander: Nalatig in nakoming afspraken

M.K. Beek

Op 31 januari jl. is er een monteur van Liander langsgekomen voor een meter wissel. Doordat onze meter kast te weinig ruimte had kon deze wissel niet worden uitgevoerd. Er zal eerst ruimte gecreëerd moeten worden. Dit door bepaalde zaken buiten te plaatsen ipv in de meterkast (?). Alleen was de betreffende monteur hiertoe niet ‘bevoegd’ en wordt dit opgepakt door een andere afdeling/ groep monteurs van Liander. De monteur vertrok met de melding dat er contact met mij zou worden opgenomen voor een nieuwe afspraak met een andere afdeling. Inmiddels heb ik meerdere malen contact opgenomen met Liander. Elke keer wordt aangegeven dat er een terugbel verzoek wordt geplaatst bij de betreffende afdeling. Tot op heden heb ik de betreffende afdeling zelf nooit gesproken. Elke keer als ik zou worden doorverbonden wordt na 30 minuten de verbinding verbroken, wordt ik doorverbonden naar een verkeerde afdeling of wordt ik afgewimpeld dat er een terugbelverzoek wordt geplaatst. Hier wordt vervolgens geen gehoor aan gegeven. En zijn we inmiddels 5 maanden verder. Na meerdere malen zonder succes contact te hebben genomen en gezien de tijdlijn merk ik dat mijn irritatie flink is opgelopen en zie ik graag dat er nu op kort termijn een afspraak wordt ingepland met de juiste afdeling zodat dit kan worden afgerond.

Op kort termijn een afspraak met de juiste afdeling zodat dit kan worden afgerond.
Geen enkele terugkoppeling van Liander op klacht en ook niet via de reguliere weg op het uitstaande traject.

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Alliander?