Klacht Alliander: niet beantwoorden klchtenbrief

Klachtnummer
# 8362
Gebruiker
consumentenbond
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door een stroomstoring op 20 april kregen we een piekstroom, waardoor mijn computer de geest gaf. Nuon stuurde een brief dat ik mijn claim moest neerleggen bij Liander, aldus gedaan, maar tot op heden geen reactie ontvangen.

De oplossing

Ik wil compensatie voor de geleden schade: ik moest een nieuwe computer kopen

1 reactie

  1. Auteur
    Liander
    Datum
    Geachte mevrouw De Smeth,Op 25 augustus heeft u op deze website een klachtt geplaats over Liander. Helaas hebben wij deze klacht niet eerder gelezen. Onze excuses hier. In onze administratie zie ik staan dat u inmiddels een reactie van onze juridische afdeling heeft ontvangen. Hiermee beschouwen wij de klacht als afgehandeld.Met vriendelijke groet,Medewerker Liander Webcare

Ook een klacht indienen over Alliander?