Klacht Alliander: onvriendelijke klantensevice en het niet houd aan afspraken

MyWay62

onbeschofte medewerker van klantenservice en niet antwoorden op klachten zoals afgesproken en het niet terugbellen zoals toegezegd

luisteren naar de klant, klachtbehandeling zoals ze zelf beschrijven in 2 werkdagen, betere klantenservice en niet onbeschoft behandeld worden.

Beste mevrouw Dekkers,

Bedankt voor je bericht. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat je niet bent terug gebeld. We zien dat onze collega meerdere malen heeft proberen te bellen, waaronder gisteren nog. Helaas zonder resultaat. Kun je ons aangeven wanneer je het beste bereikbaar bent? Dan gaan we dit doorgeven.

Beste mevrouw Dekkers,

We gaan dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling.

MyWay62
    je er is gereageerd op dat ik het bericht 4x heb gehad en dat het wordt doorgegeven. Maar verder is er niet gebeld. Ik krijg een brief waarbij ze een vergoeding aanbieden, maar ja dat is een lachertje natuurlijk.

MyWay62
    Tja ze reageren zelf niet, ze houden zich niet aan hun eigen beloften. Het is een waardeloos bedrijf

MyWay62
Gewoonweg nooit gebeld of enig contact

Ook een klacht indienen over Alliander?