Klacht Alliander: Schadevergoeding stroomstoring geweigerd, overmacht?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 60066
Gebruiker
MickAndriesse
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Liander Kenmerk AMS14-095-10

Ik heb op 30 april een taxi moeten nemen naar mijn werk op Schiphol (ik ben gezagvoerder bij een luchtvaartmaatschappij), omdat door een stroomstoring het elektrische hek van mijn garage niet meer open ging, en door dezelfde storing de treinen ook niet reden vanaf Amsterdam-RAI.
Heb via de site van Liander een schadeclaim (33,80 euro, taxi RAI-Schiphol) ingediend, maar Liander beroept zich op overmacht, omdat de storing zijn oorsprong had bij TenneT. En TenneT wijst alle aanspraakelijkheid van de hand, omdat ik geen directe klant ben van hun.
Is dit nou klantenservice? Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd, en trek als consument aan het kortste eind.
Doe hier wat aan, Liander! Dan moeten jullie de schade maar doorverhalen op TenneT.
M. Andriesse te Amsterdam

De oplossing

Vergoeding van mijn taxikosten ad 33,80 euro. Een scan van het taxibonnetje is bij Liander bekend, kenmerk AMS14-095-10, kontaktpersoon Mw.N. de Ruiter/2LA6822

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Alliander hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Liander
    Datum
    Geachte heer Andriesse,Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij gaan uw klacht in behandeling nemen en komen hier op korte termijn bij u op terug.Vriendelijke groet,Medewerker Liander Webcare
  2. Auteur
    MickAndriesse
    Datum
    Dat is prima, ik wacht uw reaktie af.
  3. Auteur
    MickAndriesse
    Datum
    Liander belooft 12 mei er op korte termijn op terug te komen, en laat vervolgens niks meer van zich horen. Dat is niet zo netjes, en niet volgens afspraak. Hierbij een oproep aan Liander om het alsnog in orde te maken met me!
    Gr M. Andriesse

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MickAndriesse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Alliander?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen