Klacht Alliander: Stroom eraf gedurende 3 uur zonder waarschuwing vooraf en zonder compensatie: Klacht Liander

Klachtnummer
# 91672
Gebruiker
jabelco@hotmail.com
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 7 januari is bij ons om , de buren en waarschijnlijk bij nog meer buurtgenoten tegen 10.00 uur de de stroom afgesloten zonder een mededeling vooraf te hebben ontvangen.
Wij hebben onze geplande werkzaamheden thuis deze dag niet kunnen uitvoeren.
bij melding bij de storingsdienst kregen wij te horen dat dit door werkzaamheden in de buurt was en dat de afsluiting tot 1500 uur zou duren.

De oplossing

excuus dat er geen melding is gemaakt

1 reactie

  1. Auteur
    Liander
    Datum
    Geachte heer Verhaagen.Wat een uiterst vervelende situatie. Onze excuses hiervoor. Ik begrijp dat u contact heeft gehad met onze storingsdienst?Kunt u aangeven wat er in dit gesprek besproken is en wat uw verwachtingen op dit moment zijn? Met vriendelijke groet,Liander webcare medewerker

Ook een klacht indienen over Alliander?